Artiestenbegeleiding
Wij
begeleiden uw artiest(en) en/of vip(s) van aankomst tot vertrek. De
beveiliger zorgt voor een veilige locatie en een persoonlijke ruimte. We
maken het voor de artiest op die manier mogelijk om zich zo vrij mogelijk te
bewegen. Tevens zorgen wij voor een goede samenwerking met alle belanghebbenden
en betrokken partijen en voor de afstemming met de organisatie van het
evenement. Wij zorgen dat uw artiesten/vips vriendelijk ontvangen worden en
zich veilig voelen, zodat zij zich rustig voor kunnen bereiden op hun
optreden en of verblijf, en alles naar wens zal verlopen. Tevens
kunnen wij ervoor zorgen dat uw artiesten/vips worden voorzien van een hapje en
een drankje, uitleg geven over het programma en de eventuele locatie en wat de
mogelijkheden zijn. Al naar gelang de afspraken en wensen die zijn afgesproken
tussen u en de artiest(en)en/of vip(s).
Calamiteitendiensten
Een calamiteit
is vaak onverwacht en vereist soms met spoed een beveiliger. Een brand, een inbraak,
een ongeval of schade door extreme weersomstandigheden komt altijd op een
ongepast moment. Door een calamiteit kan het
namelijk gebeuren dat de veiligheid van bijvoorbeeld uw object niet meer
optimaal is, en dan wilt u risico’s zoals ongevallen of diefstal natuurlijk vermijden.
Onze beveiligers zullen ervoor zorgdragen dat uw object, terrein of eigendom beveiligd
wordt en onbevoegde op afstand worden gehouden, dat houdt in dat niemand zonder
geldig legitimatie bewijs en vooraanmelding de locatie mag betreden zodat vandalisme,
fraude en vernielingen geen kans krijgen. In het uiterste geval zorgen zij er
ook voor dat deze mensen, uiteraard enkel indien nodig, worden aangehouden of
worden overgedragen aan de politie. Zo worden risico’s beheerst en wordt u
geholpen bij het terugkeren naar de normale situatie.
EHBO
Als u een
evenement organiseert heeft u vaak ook EHBO nodig. Wij hebben we de beschikking
over bevoegde, gemotiveerde, goed opgeleide en ervaren mensen die tijdens een
calamiteit hun opgedane kennis in de praktijk brengen, daarbij zijn ze
uitgerust met up to date materiaal, goed gevulde rugzakken met de noodzakelijke
hulpmiddelen, AED en portofoons voor de communicatie, zodat externe hulp snel
kan worden opgeroepen. Hierdoor worden calamiteiten discreet, vakkundig en snel
afgehandeld met daarbij de gewenste kwaliteit naar hulpdiensten en niet te
vergeten de organisatie zelf toe. Onze EHBO’ers werken nauw samen met onze
beveiligers en staan met hen in contact door middel van een portofoon zodat zij
snel ter plaatse kunnen zijn waar dat nodig is.
Evenementenbeveiliging
Of
het nu gaat om bedrijfspresentatie, bedrijfs- personeelsfeest, dorpsfeest,
partijen, tentfeest, evenement of elk ander feest, iedere situatie vraagt om
andere beveiligingsbehoeften. Met ons uitgebreide takenpakket kunnen wij u van
dienst zijn. U als organisatie wilt de maximale veiligheid voor uw
gasten en uw medewerkers zonder dat dit ten koste gaat van de gastvrijheid. Ons
takenpakket bestaat uit o.a. toegangscontrole, preventieve controles, artiesten
begeleiding, backstage toezicht en podiumbewaking tot het beschermen van
bezoekers, medewerkers en apparatuur. Een prettige, gezellige sfeer en de veiligheid
zijn het belangrijkste. Onze medewerkers werken de-escalerend, zijn gastvrij,
flexibel, probleem oplossend, vriendelijk, adequaat, dienstverlenend en proactief.
Zij zullen ervoor zorgen dat onregelmatigheden zoveel mogelijk mondeling
opgelost of gesust worden en ongewenste bezoekers het terrein op een rustige
manier verlaten. Tijdens een uitgebreid kennismakingsgesprek kunnen we
op basis van de wettelijke verplichtingen, eisen van de gemeente en uw
specifieke wensen en behoeften bepalen hoeveel beveiligers er op locatie nodig
zijn. Op basis daarvan brengen wij een op maat gemaakte offerte uit.
Horecaportier
Een
horecaportier is het visitekaartje voor uw horecabedrijf en
moet kunnen optreden als bemiddelaar en probleemoplosser. Onze medewerkers stellen
zich eerder op als gastheer of gastvrouw dan als horecaportiers en zijn
inzetbaar in uw bedrijf voor toegangscontrole, visiteren en toezicht. Zij heten
uw gasten welkom en zullen uw deurbeleid en huisregels naleven. Zij zullen zorgen
dat er een prettige sfeer is en incidenten beperken tot een minimum en zo nodig
personen op een nette manier verwijderen en eventueel de toegang ontzeggen. Onze horecaportiers werken zoveel mogelijk
onopvallend, maar houden alles precies in de gaten. Ze hebben mensenkennis en
zijn communicatief sterk, netjes en vriendelijk. Door het inhuren van
een horecaportier voorkom je
vervelende situaties, schade aan uw eigendommen en teleurstelling bij uw gasten.
Nachtbewaking
Het
is een feit dat veel van de inbraken en geweldsincidenten plaatsvinden in de
avonduren of nacht. Met ingeschakelde nachtbeveiliging kan deze op de juiste
momenten optreden om de orde te handhaven en zo de rust terug te doen keren.
Alleen al de aanwezigheid van nachtbewaking heeft een bewezen preventieve en
positieve invloed. Elke locatie of object met eventueel bijbehorend terrein is
anders. Het beveiligen van de objecten of terreinen kan variëren van preventief
aanwezig zijn tot toegangs- en uitgaanscontrole, uitgifte van bezoekerspassen,
visitaties, brand– en sluitronden tot het afhandelen van calamiteiten. Onze beveiligers
zorgen er voor dat criminele vergrijpen tot een minimum worden teruggebracht en
onbevoegde geen toegang verkrijgen.
Objectbeveiliging
Het inzetten van objectbeveiligers werkt preventief tegen vandalisme, fraude en vernielingen en draagt bij aan een veiliger gevoel en professionele uitstraling van uw bedrijf zowel tijdens als na werk- openingstijd. Denk daarbij aan toegangs- en uitgangsbeheer, visitatie, receptiediensten en controle-, brand- en sluitrondes in het gebouw en/of terrein. Het preventief aanwezig zijn werkt ongecontroleerd in- en uitgaande personen- en goederenvervoer tegen. Onze beveiligers zijn inzetbaar voor zowel beveiligingswerkzaamheden als wel receptiediensten als gastheer/vrouw en zullen uw bezoekers vriendelijk ontvangen aangezien de receptie uw visitekaartje is.
Wij kunnen in overleg met u een aangepast pakket van diensten leveren aangepast aan uw wensen.
Portofoonverhuur
Portofoons worden bij uitstek daar ingezet waar snelheid van handelen en veiligheid voorop staan. Met het huren van portofoons, headsets en/of andere accessoires bij ATS-Security verzekert u zichzelf van een zorgeloos evenement en een feilloze communicatie. Voor de verhuur van portofoons werkt ATS-Security uitsluitend met professionele apparatuur (met groot bereik). Op basis van uw eisen leveren we altijd de juiste portofoon met benodigde accessoires zoals handmicrofoons of oortjes. Onze afdeling portofoonverhuur richt zich met name op verhuur voor evenementen, festivals en andere tijdelijke gebruikers.
Terrein bewaking
Zodra
de eerste waardevolle spullen en/of apparatuur uw (evenementen)terrein op komen
is het van belang dat deze veilig op het terrein geplaats kunnen worden en dat
u niet voor onaangename verrassingen komt te staan. Een terreinbewaker zorgt
ervoor dat de veiligheid van deze spullen en het terrein gewaarborgd blijft. Veel
terreinen krijgen steeds vaker te maken met diefstallen en/of vernielingen en
sabotage. Terreinbewaking heeft een preventief karakter en voorkomt eventuele
vervelende verrassingen. Onze medewerkers maken controlerondes en reageren op
onregelmatigheden en zullen indien nodig maatregelen nemen. Tevens kunnen, wij indien
u dit wenst, toegangs- uitgangscontroles uitvoeren zodat er geen onbevoegde op
het terrein komen en er niet ongevraagd goederen verdwijnen.
Verkeersregelaars / parkeerbeheer
Soms kan het wenselijk zijn om het verkeer bij uw evenement aan te
sturen en te begeleiden.
Onze landelijk bevoegde verkeersregelaars kunnen worden ingezet bij het regelen van
verkeer bij evenementen, optochten, wegomleggingen, wegwerkzaamheden en
parkeerbegeleiding.
Zij zullen ervoor zorgen dat de aankomst en het weggaan van uw bezoekers in goede banen wordt geleid en zo de kans op risico’s te verminderen en het verkeer zo optimaal mogelijk te laten doorstromen zodat er geen opstoppingen ontstaan.
Zij zullen ervoor zorgen dat de aankomst en het weggaan van uw bezoekers in goede banen wordt geleid en zo de kans op risico’s te verminderen en het verkeer zo optimaal mogelijk te laten doorstromen zodat er geen opstoppingen ontstaan.
Onze
medewerkers van parkeerbeheer kunnen u helpen bij het afzetten, toezicht houden,
aanwijzingen geven en begeleiden van en naar parkeerplaatsen zodat het
parkeerterrein netjes en overzichtelijk blijft. Tevens kunnen zij uw bezoekers de weg
naar de ingang van uw evenement wijzen.
Toezichthouders
Om uw bezoekers zo vlot en vriendelijk
mogelijk te begeleiden, kunt u naast de beveiligers ook gebruik maken van
toezichthouders. Onze toezichthouders bezitten een ruime ervaring in het gastvrouw/gastheerschap.
Onze medewerkers kunnen op diverse plaatsen worden ingezet op uw locatie. Het
inzetten van toezichthouders wordt steeds meer gedaan. Onze toezichthouders worden
niet ingezet als beveiligers maar als een verlengstuk voor uw organisatie. De
toezichthouders zijn het aanspreekpunt op uw locatie. Zij houden voornamelijk
toezicht op uw locatie. Door te observeren en te signaleren kunnen wij
vervelende en gevaarlijke situaties voorkomen door dat zij samenwerken met de
beveiligers. Onze toezichthouders kunnen onder andere worden ingezet bij:
objecten, gemeentelijk toezicht, evenementen, nooduitgangen en anti- rookteams en
voor diverse taken zoals tickets scannen, toezicht en/of als aanspreekpunt.