Diensten - ATS Security

Ga naar de inhoud
Artiestenbegeleiding
Artiestenbegeleiding
Wij begeleiden uw artiest(en) en/of vip(s) van aankomst tot vertrek. De beveiliger zorgt voor een veilige locatie en een persoonlijke ruimte. We maken het voor de artiest op die manier mogelijk om zich zo vrij mogelijk te bewegen. Tevens zorgen wij voor een goede samenwerking met alle belanghebbenden en betrokken partijen en voor de afstemming met de organisatie van het evenement. Wij zorgen dat uw artiesten/vips vriendelijk ontvangen worden en zich veilig voelen, zodat zij zich rustig voor kunnen bereiden op hun optreden en of verblijf, en alles naar wens zal verlopen. Tevens kunnen wij ervoor zorgen dat uw artiesten/vips worden voorzien van een hapje en een drankje, uitleg geven over het programma en de eventuele locatie en wat de mogelijkheden zijn. Al naar gelang de afspraken en wensen die zijn afgesproken tussen u en de artiest(en)en/of vip(s).
Calamiteiten
Calamiteitendiensten
Een calamiteit is vaak onverwacht en vereist soms met spoed een beveiliger. Een brand, een inbraak, een ongeval of schade door extreme weersomstandigheden komt altijd op een ongepast moment. Door een calamiteit kan het namelijk gebeuren dat de veiligheid van bijvoorbeeld uw object niet meer optimaal is, en dan wilt u risico’s zoals ongevallen of diefstal natuurlijk vermijden. Onze beveiligers zullen ervoor zorgdragen dat uw object, terrein of eigendom beveiligd wordt en onbevoegde op afstand worden gehouden, dat houdt in dat niemand zonder geldig legitimatie bewijs en vooraanmelding de locatie mag betreden zodat vandalisme, fraude en vernielingen geen kans krijgen. In het uiterste geval zorgen zij er ook voor dat deze mensen, uiteraard enkel indien nodig, worden aangehouden of worden overgedragen aan de politie. Zo worden risico’s beheerst en wordt u geholpen bij het terugkeren naar de normale situatie.
EHBO
EHBO
Als u een evenement organiseert heeft u vaak ook EHBO nodig. Wij hebben we de beschikking over bevoegde, gemotiveerde, goed opgeleide en ervaren mensen die tijdens een calamiteit hun opgedane kennis in de praktijk brengen, daarbij zijn ze uitgerust met up to date materiaal, goed gevulde rugzakken met de noodzakelijke hulpmiddelen, AED en portofoons voor de communicatie, zodat externe hulp snel kan worden opgeroepen. Hierdoor worden calamiteiten discreet, vakkundig en snel afgehandeld met daarbij de gewenste kwaliteit naar hulpdiensten en niet te vergeten de organisatie zelf toe. Onze EHBO’ers werken nauw samen met onze beveiligers en staan met hen in contact door middel van een portofoon zodat zij snel ter plaatse kunnen zijn waar dat nodig is.
Evenementbeveiliging
Evenementenbeveiliging
Of het nu gaat om bedrijfspresentatie, bedrijfs- personeelsfeest, dorpsfeest, partijen, tentfeest, evenement of elk ander feest, iedere situatie vraagt om andere beveiligingsbehoeften. Met ons uitgebreide takenpakket kunnen wij u van dienst zijn. U als organisatie wilt de maximale veiligheid voor uw gasten en uw medewerkers zonder dat dit ten koste gaat van de gastvrijheid. Ons takenpakket bestaat uit o.a. toegangscontrole, preventieve controles, artiesten begeleiding, backstage toezicht en podiumbewaking tot het beschermen van bezoekers, medewerkers en apparatuur. Een prettige, gezellige sfeer en de veiligheid zijn het belangrijkste. Onze medewerkers werken de-escalerend, zijn gastvrij, flexibel, probleem oplossend, vriendelijk, adequaat, dienstverlenend en proactief. Zij zullen ervoor zorgen dat onregelmatigheden zoveel mogelijk mondeling opgelost of gesust worden en ongewenste bezoekers het terrein op een rustige manier verlaten. Tijdens een uitgebreid kennismakingsgesprek kunnen we op basis van de wettelijke verplichtingen, eisen van de gemeente en uw specifieke wensen en behoeften bepalen hoeveel beveiligers er op locatie nodig zijn. Op basis daarvan brengen wij een op maat gemaakte offerte uit.
Horecaportier
Een horecaportier is het visitekaartje voor uw horecabedrijf en moet kunnen optreden als bemiddelaar en probleemoplosser. Onze medewerkers stellen zich eerder op als gastheer of gastvrouw dan als horecaportiers en zijn inzetbaar in uw bedrijf voor toegangscontrole, visiteren en toezicht. Zij heten uw gasten welkom en zullen uw deurbeleid en huisregels naleven. Zij zullen zorgen dat er een prettige sfeer is en incidenten beperken tot een minimum en zo nodig personen op een nette manier verwijderen en eventueel de toegang ontzeggen. Onze horecaportiers werken zoveel mogelijk onopvallend, maar houden alles precies in de gaten. Ze hebben mensenkennis en zijn communicatief sterk, netjes en vriendelijk. Door het inhuren van een horecaportier voorkom je vervelende situaties, schade aan uw eigendommen en teleurstelling bij uw gasten.
Nachtbewaking
Nachtbewaking
Het is een feit dat veel van de inbraken en geweldsincidenten plaatsvinden in de avonduren of nacht. Met ingeschakelde nachtbeveiliging kan deze op de juiste momenten optreden om de orde te handhaven en zo de rust terug te doen keren. Alleen al de aanwezigheid van nachtbewaking heeft een bewezen preventieve en positieve invloed. Elke locatie of object met eventueel bijbehorend terrein is anders. Het beveiligen van de objecten of terreinen kan variëren van preventief aanwezig zijn tot toegangs- en uitgaanscontrole, uitgifte van bezoekerspassen, visitaties, brand– en sluitronden tot het afhandelen van calamiteiten. Onze beveiligers zorgen er voor dat criminele vergrijpen tot een minimum worden teruggebracht en onbevoegde geen toegang verkrijgen.
 
Objectbeveiliging
Objectbeveiliging
Het inzetten van objectbeveiligers werkt preventief tegen vandalisme, fraude en vernielingen en draagt bij aan een veiliger gevoel en professionele uitstraling van uw bedrijf zowel tijdens als na werk- openingstijd. Denk daarbij aan toegangs- en uitgangsbeheer, visitatie, receptiediensten en controle-, brand- en sluitrondes in het gebouw en/of terrein. Het preventief aanwezig zijn werkt ongecontroleerd in- en uitgaande personen- en goederenvervoer tegen. Onze beveiligers zijn inzetbaar voor zowel beveiligingswerkzaamheden als wel receptiediensten als gastheer/vrouw en zullen uw bezoekers vriendelijk ontvangen aangezien de receptie uw visitekaartje is.
 
Wij kunnen in overleg met u een aangepast pakket van diensten leveren aangepast aan uw wensen.
Portofoonverhuur
Portofoonverhuur
Portofoons worden bij uitstek daar ingezet waar snelheid van handelen en veiligheid voorop staan. Met het huren van portofoons, headsets en/of andere accessoires bij ATS-Security verzekert u zichzelf van een zorgeloos evenement en een feilloze communicatie. Voor de verhuur van portofoons werkt ATS-Security uitsluitend met professionele apparatuur (met groot bereik). Op basis van uw eisen leveren we altijd de juiste portofoon met benodigde accessoires zoals handmicrofoons of oortjes. Onze afdeling portofoonverhuur richt zich met name op verhuur voor evenementen, festivals en andere tijdelijke gebruikers.
Terrein bewaking
Terrein bewaking
Zodra de eerste waardevolle spullen en/of apparatuur uw (evenementen)terrein op komen is het van belang dat deze veilig op het terrein geplaats kunnen worden en dat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan. Een terreinbewaker zorgt ervoor dat de veiligheid van deze spullen en het terrein gewaarborgd blijft. Veel terreinen krijgen steeds vaker te maken met diefstallen en/of vernielingen en sabotage. Terreinbewaking heeft een preventief karakter en voorkomt eventuele vervelende verrassingen. Onze medewerkers maken controlerondes en reageren op onregelmatigheden en zullen indien nodig maatregelen nemen. Tevens kunnen, wij indien u dit wenst, toegangs- uitgangscontroles uitvoeren zodat er geen onbevoegde op het terrein komen en er niet ongevraagd goederen verdwijnen.
Verkeersregelaars / parkeerbeheer
Verkeersregelaars / parkeerbeheer
Soms kan het wenselijk zijn om het verkeer bij uw evenement aan te sturen en te begeleiden.
Onze landelijk bevoegde verkeersregelaars kunnen worden ingezet bij het regelen van verkeer bij evenementen, optochten, wegomleggingen, wegwerkzaamheden en parkeerbegeleiding.
Zij zullen ervoor zorgen dat de aankomst en het weggaan van uw bezoekers in goede banen wordt geleid en zo de kans op risico’s te verminderen en het verkeer zo optimaal mogelijk te laten doorstromen zodat er geen opstoppingen ontstaan.
Onze medewerkers van parkeerbeheer kunnen u helpen bij het afzetten, toezicht houden, aanwijzingen geven en begeleiden van en naar parkeerplaatsen zodat het parkeerterrein netjes en overzichtelijk blijft. Tevens kunnen zij uw bezoekers de weg naar de ingang van uw evenement wijzen.
Toezichthouders
Om uw bezoekers zo vlot en vriendelijk mogelijk te begeleiden, kunt u naast de beveiligers ook gebruik maken van toezichthouders. Onze toezichthouders bezitten een ruime ervaring in het gastvrouw/gastheerschap. Onze medewerkers kunnen op diverse plaatsen worden ingezet op uw locatie. Het inzetten van toezichthouders wordt steeds meer gedaan. Onze toezichthouders worden niet ingezet als beveiligers maar als een verlengstuk voor uw organisatie. De toezichthouders zijn het aanspreekpunt op uw locatie. Zij houden voornamelijk toezicht op uw locatie. Door te observeren en te signaleren kunnen wij vervelende en gevaarlijke situaties voorkomen door dat zij samenwerken met de beveiligers. Onze toezichthouders kunnen onder andere worden ingezet bij: objecten, gemeentelijk toezicht, evenementen, nooduitgangen en anti- rookteams en voor diverse taken zoals tickets scannen, toezicht en/of als aanspreekpunt.
Terug naar de inhoud